Heeft u een klacht?
Stuur dan een mail naar info@beweegjeblij.nl of bel 06 1428 5541 .
Maar Beweeg Je Blij is ook lid van de Klachtenregeling Fysiotherapie, waarbij er een wettelijk goedgekeurde klachtenprocedure wordt geboden met een onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Hiermee voldoen wij aan de verplichting zoals vastgelegd in de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Uw zorgverlener doet er alles aan om de behandeling
en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen.
Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling.
Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over
de manier waarop uw zorgverlener met u omgaat.
Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken,
niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiƫnten
en voor de kwaliteit van de zorg bij Beweeg Je Blij.
Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan
met uw zorgverlener.
Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen,
een gesprek kan immers confronterend zijn.
Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner,
een familielid of iemand anders die u vertrouwt.
Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenregeling van het KNGF via https://defysiotherapeut.com/klachtenregeling/klachtenregeling/
